Returer
Hur returnerar jag varor? - Det finns flera sätt att returnera varor på. Observera dock att du alltid måste returnera varorna till samma adress som du fick dem ifrån!
- Rutiner för retur på e-shop-direct.com
- På vår webbsida hittar du en enkel procedur för att returnera produkter snabbt och enkelt. Följ denna länk: Returtjänst.
- Du kan också kontakta vår kundtjänst. Vår personal hjälper dig gärna att returnera varor:
- Uppringningstjänst: Vi kan ringa dig! Klicka bara på denna länk så kommer du att motta ett samtal från vår personal: Uppringningstjänst
- För alla returer hänvisar vi till den försäljare som är ansvarig för leveransen i fråga. För att få reda på vilken försäljare som det är, kan du logga in på e-shop-direct.com och kontrollera dina avslutade ordrar. Här hittar du all relevant kontaktinformation som du behöver för att kommunicera med försäljaren. Generellt sett erbjuder varje auktoriserad försäljare (för det märket som du vill returnera eller reklamera) hjälp på plats. Det finns dock ingen juridiskt bindande bas för denna tjänst. Det juridiska förhållandet existerar endast direkt mellan dig och försäljaren. I detta fall innebär det oss i samarbete med den försäljare som utförde leveransen. Du kan se din orderhistorik genom att följa denna länk till kundinloggningen: Logga in
UPS-upphämtning
- Vi kan självklart hämta upp returordrar från din adress. Du kan returnera produkter inom 21 dagar efter leverans. För att registrera retur med UPS fyller du helt enkelt i returordern från ditt konto. Följ bara denna länk till kundinloggningen: Logga in.
Pengarna tillbaka-garanti
- Om du vill återkalla din order inom 14 dagar (från leveransdatum) eller använda din rätt att returnera felande produkter (inom 21 dagar), så återbetalar vi hela prisvärdet så snart vi mottagit din retur. Du har tillgång till ett snabbt och bekvämt sätt att övervaka dina returer och deras motsvarande krediteringar på ditt konto. Följ bara denna länk till kundinloggning: Logga in.
Vart returnerar jag mina produkter till?
- Alla leveranser måste returneras till samma adress som du fick dem ifrån! Vanligtvis är detta försäljaren som utförde leveransen. För att se vilken försäljare som gäller i ditt fall, kan du logga in på ditt konto och kontrollera din orderhistorik. Där hittar du all relevant information. Du har tillgång till ett snabbt och bekvämt sätt att övervaka dina returer och deras motsvarande krediteringar på ditt konto. Följ bara denna länk till kundinloggning: Logga in.